PROJECTE
"DESCOBRIM BENLLIURE"
Enguany amb el
projecte "Descobrim Benlliure" al mateix temps que anem coneixent la figura
de l’artista, i ens acostem a la seua vida i obra, a l’aula, al taller d’escultura
estem introduint-nos als coneixements
tècnics que ens permeten l’expressió
creativa trimidensional.
En aquest
taller realitzem activitats relacionades amb el
modelat i l’experimentació amb
materials per fer volums.
Al llarg del curs descobrirem diferents formes per crear objectes modelant amb diversos materials que faciliten l'expressió creativa tridimensional: l'argila, la pasta de paper, el guix, el cartró...
PRIMERS OBJECTES ESCULTÒRICS
Amb aquest treball utilitzant el fang com a material he volgut que els alumnes experimentaren amb l’argila , provaren les seues possibilitats i modelaren el volum per fer objectes escultòrics, deixant volar la seua imaginació i creativitat.
Ha segut el primer contacte amb aquest material i ha segut un poc difícil obtindré uns bons resultats.
Hem necessitat els següents materials:
- Argila
- Buidadors i palets de fusta
- Palanganes i aigua
- Pintura i pinzells
- Draps
- Davantal per protegir-nos la roba
- Mantell de plàstic per protegir les taules
Després de pintar els treballs ací teniu les nostres
primeres obres. Esperem que vos agraden.
Ja s'acosta Nadal i aprofitant els nostres tallers d'escultura hem pensat que enguany farem un portaciris per decorar les nostres taules als sopars i dinars de Nadal

ESCULTURES A PARTIR D’UN DIBUIX
Ja anem controlant el nivell d’humitat que necessita l’argila per poder treballar-la.
Hem modelat balenes, llapisseres decoratives, brotxetes amb figures geomètriques, peres i ninos xafapapers. Quan han estat ben seques les hem pintat i decorat
Hem necessitat els següents materials:
Després de deixar eixugar les nostres produccions , les hem pintat i ja tenim ací el resultat del nostre taller d'escultura
- Argila
- Buidadors i palets de fusta
- Palanganes i aigua
- Pintura i pinzells
- Draps
- Davantal per protegir-nos la roba
- Mantell de plàstic per protegir les taules
Hem fet serps, balenes, peres, llapisseres xafapapers, figures geomètriques.
Després de deixar eixugar les nostres produccions , les hem pintat i ja tenim ací el resultat del nostre taller d'escultura
LES NOSTRES MÀSCARES
Al taller
de hui, aprofitant que estem molt a prop de carnestoltes hem fet màscares de
guix. El procés per aconseguir-lo encara que es senzill ens ha costat un
poquet.
Hem necessitat els següents materials:
- benes d’escaiola (de les que es fan servir per enguixar extremitats).
- crema hidratant
- cotó-en-pèl per protegir els ulls.
- paper higiènic, tisores, palanganes, aigua, pintura i pinzells.
L’activitat l’hem fet per
parelles.
Hem retallat la bena de guix
en tires i hem preparat una palangana amb aigua.
Hem posat crema hidratant
per protegir la pell, a l’alumne que se li ha fet la màscara, per evitar que el
guix li arribe a la cara.
S’ha recollit els cabells amb un mocador o cinta.
Per
protegir-se els ulls, s’ha col·locat un cotó, de tal manera que el model ha
quedat preparat per començar a fer-li la màscara.
S’ha recollit els cabells amb un mocador o cinta.
El model ja preparat ha
hagut d’estar quiet mentre l’altre company li ha fet la màscara, relaxat, quiet, amb els
ulls tancats i sense parlar.
Hem submergit, una rere
l’altra, les tires de guix dins l’aigua i, hem anat col·locanT-les damunt la
cara, marcant bé la forma del nas i els
ulls.
La màscara l'hem fet d'un gruix suficient per a que no es trenque. Hem arribat fins al nas, deixant la boca lliure perquè es puga respirar .
La màscara l'hem fet d'un gruix suficient per a que no es trenque. Hem arribat fins al nas, deixant la boca lliure perquè es puga respirar .
L’hem deixat eixugar durant
alguns minuts, i després l’hem retirat amb molt de compte.
Quan estiga totalment seca la pintarem i decorem lliurement.
Quan estiga totalment seca la pintarem i decorem lliurement.
Hui hem dibuixat sobre la màscara de guix el bocet i després hem començat a pintar-les.
Estan quedant molt boniques.
AUTORRETRAT
Hui hem treballat la
figura humana.
Utilitzant la terracota com a material, i partit del més a prop
que
els xiquets tenen, ells mateix, hem començat a elaborar
un bust de
l’autorretrat de cadascú d’ells.
Hem necessitat els següents materials:
- Fotografia (plastificada) de la part frontal i de la part trasera del cap de cada xiquet. Amb la seua imatge, imatge que van a recrear.
- Argila
- Buidadors i palets de fusta
- Palanganes i aigua
- Draps
- Davantal per protegir-nos la roba
- Mantell de plàstic per protegir les taules
Per fer l’activitat hem necessitat diverses sessions.
Primer hem fet l’estructura per al cap, el coll i els muscles.
Modelant la terracota hem fet un oval que hem fet servir
per al cap i després amb un cilindre que hem unit a la peça anterior hem fet el
coll i suport per al bust.
Ha segut un procés díficil i costos. Perquè la terracota s'eixugava ràpid i no podiem unir molt bé les dues peces. Alguns han fet el bust partint de tot el bloc de terracota i fent força amb les mans i els dits han modelat el cap, el coll, i els muscles.
Ha segut un procés díficil i costos. Perquè la terracota s'eixugava ràpid i no podiem unir molt bé les dues peces. Alguns han fet el bust partint de tot el bloc de terracota i fent força amb les mans i els dits han modelat el cap, el coll, i els muscles.
Una vegada hem tingut feta l’estructura amb el volum desitjat, l’hem cobert amb una bossa de plàstic i l’hem guardat per poder continuar treballant amb ella a la propera sessió.
En aquesta segona sessió hem fet els detalls: forma dels ulls, nas, boca, celles, monyo...
Finalment hem deixat eixugar la figura dins de la bossa de plàstic perquè el secat es produïsca a poc a poc i no es quartege la figura.
RETRAT DE SOROLLA I AUTORETRAT DE BENLLIURE
Hem necessitat els següents materials:
·
Làmina amb la imatge de l’escultura que van a copiar
·
Argila
·
Buidadors i palets de fusta
·
Palanganes i aigua
·
Pintura i pinzells
·
Draps
·
Davantal per
protegir-nos la roba
·
Mantell de
plàstic per protegir les taules
Hui a l’escola ens ha visitat Amparo Fosati Parreño. Professora Titular de la Universitat de València- Àrea de Didàctica de la Expressió Plàstica.
Amparo Fosati ens ha donat noves idees i
formes de treballar i modelar l’argila.
Hem començat
a fer els bustos de Sorolla i el seu
amic Benlliure.
L’activitat ha
resultat molt agradable, entretinguda, divertida i enriquidora.
Aquest taller ens
ha ocupat varies sessions, hem aprés que el treball de modelar és entretingut i
ha de fer-se tranquil·la i minuciosament.
Amparo ens ha
donat l’idea d’utilitzar betum de diferents colors per donar una sensació de
patinat als nostres bustos. Amb un pinzell acolorirem les figures i amb un
drap donarem brillo.
El resultats estant sent molt bonics.
GRÀCIES PER LA TEUA VISITA
ESPEREM
ESPEREM
QUE TORNES PROMTE A
COL.LABORAR AMB NOSALTRES .
FEM CABUTS
Hui fem l'últim taller d'escultura d'aquest curs.
Després haver anat a vore el Museu de les Roques de València. Nosaltres volem fer els cabuts dels nans que allí estaven exposats.
L'elaboració d'aquests cabuts ha segut una experiència molt grata. Hem utilitzat altres tècniques de manipulació de materials molt coneguts com el paper i el cartó i els hem transformat en uns nous plens de color, volum i forma,on hem reflectit les nostres il.lusions.
Anayara engugany ha sigut Fallera Major de la Falla l'Harmonia de Meliana, i ens ha portat a classe el ninot indultat. Una ovelleta molt bonica. Està feta amb cartó i ens ha servit per donar-nos una idea per a fer els nostres cabuts.
Per l'elaboració dels cabuts hem necessitat els següents materials i ferramentes
MATERIALS:
Globus gegants, globus xicotets, cola
d’empaperar, paper de diari, paper de cuina, cartró ondulat,pintura, cinta adhesiva paper, aguaplast o similar.
FERRAMENTES:
Tisores, pinzells,safata o poal, cúter, paper de vidre o d’escatar
de gra finet.
- Cal triar el personatge.
- Hem de crear el volum que desitgem amb un globus gegant.
- Una vegada establert el volum, hem d’anar donat forma poc a poc posant tires de paper de diari encolat.
- Abans cal preparar una dissolució de cola d’empaperar. Després de tres o quatre embolcalls de paper cal deixar secar.
- Després de 3 o 4 dies, ja ho tindrem eixut.
- Caldrà repetir l’operació.
- Les primeres capes ens permeten donar-li forma. Ara ja té certa consistència i podem obrir-li la boca, llevar-li el plàstic del globus i anar plantejant el nas i les orelles...
- Per donar relleu als llavis hem fet uns xurros de paper encolat, també ho hem fet amb paper de cuina i això ens ha permés més modelatge.
- Hem tingut molta cura en aquesta operació, doncs la boca serà per on va a veure el portador.
- Hem reforçat els llavis amb més tallaruques de paper.
- Hem utilitzat cartró per donar forma a les orelles i nas.
- Hem enganxat el cartró i l'hem recobert de trossos de paper de diari.
Volem mostrar i compartir amb vosaltres el resultat final del nostre projecte
DESCOBRIM BENLLIURE.
L'activitat cloenda del projecte ha sigut l'exposició del material d'escultura, junt amb el vídeo, preparat per Irene Iglesias Garcia, una mamà de l'aula, on es recopila tot el treball fruit de les activitats d'aula desenvolupades al llarg del curs.
Esperem que vos agrade!!!!!!!!!
Ací teniu el vídeo que resumeix les activitats que hem desenvolupat aquest curs.
***********************************************************************************************************
*****************************************************************************************************
PROJECTE
DESCOBRIM SOROLLA
Després d'haver obtés resultats tant positius per part del meu alumnat i haver comprovat que els objectius proposats a l'inici del projecte s'han cumplit gratament i de manera molt satisfactoria, per a aquest curs, i com a continuació del treball encetat el darrer , a la programació de plàstica estem abordant el projecte
"Descobrim Benlliure"
Un dels altres artístes valencians que considere, tots els xiquets i xiquetes valencians deurien conèixer per tractar-se d'un dels escultors valencians amb més aportacions, monuments i creacions a aquest art.
------------------------------------------------------------
MAI HAGUEREM IMAGINAT QUAN COMENÇÀREM EL PROJECTE DE PLÀSTICA, EL DARRER CURS, QUE PODRIEM ARRIBAR TAN LLUNY I PODRIEM ESTAR TAN A PROP DE L'ARTISTA VALENCIÀ
JOAQUIM SOROLLA.
GRÀCIES A TOTS ELS QUE D'UNA MANERA O ALTRA HEU CONTRIBUIT A FER-HO POSSIBLE
DES DE LA DIRECCIÓ DEL DEPARTAMENT D'EDUCACIÓ I COMUNICACIÓ DEL MUSEU SOROLLA ENS FECILITEN PER LA NOSTRA TASCA EDUCATIVA.
Hui hem rebut al correu del Centre un missatge, per part de la directora del Departament d'Educació i Comunicació del Museu Sorolla de Madrid, que m'ha omplit d'emoció, orgull i alegria, al vore com ha segut reconegut l'esforç realitzat per tots els que hem possible desenvolupar el projecte Descobrim Sorolla.
Ací Vos deixe una còpia del correu que hem rebut perquè pugau compartir la mateixa emoció que jo he sentit.
Mª Dolores
Buenos días,
Mi nombre es Covadonga Pitarch y dirijo el Departamento de Educación y Comunicación del Museo Sorolla.
Les escribo porque varios de nuestros guías voluntarios me han escrito absolutamente maravillados por el nivel de los alumnos de su colegio al hacer la visita al Museo Sorolla.
También me han facilitado el video del proyecto Descobrim a Sorolla que con su permiso me encantaría colgar en nuestras redes sociales.
Simplemente quería escribirles para felicitarles por este proyecto. Realmente el vídeo nos ha emocionado, tanto al personal del Museo y a la dirección, como a la señora Blanca Pons-Sorolla (biznieta del pintor).
Mi más sincera enhorabuena. Esperamos poderles recibir en el Museo muchas veces más.
Un saludo,
Covadonga Pitarch
Conservadora
Museo Sorolla
HUI HEM VISITAT EL MUSEU CASA
SOROLLA A MADRID
Hui dia 28 de maig, hem visitat el Museu Casa Sorolla a Madrid, com activitat cloenda del projecte de plàstica, que ens ha ocupat els últims dos cursos. l'experiència ha resultat molt enriquidora i atraent. Hem gaudit entusiasmats recorrent els jardins i els espais on el mateix Sorolla visqué i plasmà gran part de la seua obra.
També hem pogut contemplar l'escultura del retrat i el relleu que el seu amic Mariano Benlliure li regalà al Pintor.
L'experiència ha resultat molt enriquidora i inoblidable.
Al museu ens han donat l'enhorabona i ens han felicitat per la quantitat de coses que coneixiem de Sorolla.
Gràcies a tots per ajudar a fer-ho possible.
![]() |
FES CLIC SOBRE LA IMATGE I VISITARÀS EL MUSEU |
El Museu Sorolla, té un encant especial per la seua ubicació.
Està situat en l'última casa de l'artista valencià, que es va començar a construir en 1911, seguint les seues directrius i amb el propòsit de combinar la residència familiar i el taller de treball. Es tracta d'un caserón de dues plantes semi-envoltat d'un bell jardí d'estil andalús, i fins i tot va fer portar arbres de la Alhambra.
La col·lecció està composta, a més de per nombroses obres del propi Sorolla, per un gran nombre d'objectes que va posseir l'autor, d'escultura, arqueologia, ceràmica i pintura.
Després de la seua mort en 1922, la seua vídua Clotilde va cedir l'edifici a l'Estat espanyol amb el propòsit que s'establira una museu dedicat a Joaquín Sorolla, el qual es va inaugurar en 1932.
HUI ACOSTEM LA FIGURA DE L’ARTISTA VALENCIÀ A LA FACULTAT DE MAGISTERI DE VALÈNCIA.
Del 15 al 30 d’abril romandrà oberta l’exposició
fotogràfica, al hall de la Facultat de Magisteri.
fotogràfica, al hall de la Facultat de Magisteri.
Esperem que gaudiu en contemplar-la tant com nosaltres en desenvolupar-la, i servisca d’inspiració a vosaltres, futurs docents.
CONTINUEM PORTANT SOROLLA FORA DE LA NOSTRA ESCOLA
Ja tenim al col.le les figures de les pastoretes que han fet els alumnes de l'IES Benlliure, a partir de les nostres fotografíes
Sthela, Irene i Lucia vos donem les gràcies en nom de tots els nostres companys per haver pensat amb nosaltres quan fereu el vostre betlem i per l'acte tan bonic que heu tingut al
regalar-nos les pastoretes.
STHELA
Una de les fotografies dels quadres del Projecte “DESCOBRIM SOROLLA” que portarem en davant el darrer curs, ha servit de model perquè els alumnes de secundària de l'’IES BENLLIURE recrearen la figura de tres pastoretes.
EXPOSICIÓ A L'IMC
"DESCOBRIM SOROLLA"
regalar-nos les pastoretes.
GRÀCIES
Que guapes i contentes están les nostres companyes amb les seues figures.
STHELA
LUCIA
IRENE
Tindrem exposades les pastoretes marineres a la nostra aula i quan finalitze el curs farem entrega a les nostres companyes.
Aquests alumnes han utilitzat quadres de diferents autors per a representar escenes del seu betlem, en el cas de Sorolla han utilitzat el quadre
“PESCADORES VALENCIANES”
STHELA , IRENE I LUCIA han segut els models per a l'elaboració de les figures de les tres pastoretes.
Els alumnes de l’IES BENLLIURE de València han participat al XXIII concurs de Betlems en centres educatius de la ciutat de València.
“L’ART DEL BETLEM”
EXPOSICIÓ A L'IMC
"DESCOBRIM SOROLLA"
Ací vos deixe un enllaç per poder visitar un vídeo que Juan Vi, (fotògraf) ens ha preparat de l'exposició de fotografies a l'IMC, espere que vos agrade
https://www.youtube.com/watch?v=lhuoGUdfBLg
No podiem começar el curs de millor manera, el proper dia 8 de setembre a les 19:00 a l'IMC s'inaugura l'exposició del nostre projecte "Descobrim Sorolla".
No cal dir que els xiquets estan molt contents i emocionats de vore el seu treball valorat i reconegut d'aquesta manera.
Ací vos deixe l'enllaç de l'IMC , per si encara no heu vist la saluda que han preparat.
EXPOSICIÓ A L'IMC
"DESCOBRIM SOROLLA"
https://www.youtube.com/watch?v=lhuoGUdfBLg
No podiem começar el curs de millor manera, el proper dia 8 de setembre a les 19:00 a l'IMC s'inaugura l'exposició del nostre projecte "Descobrim Sorolla".
No cal dir que els xiquets estan molt contents i emocionats de vore el seu treball valorat i reconegut d'aquesta manera.
Ací vos deixe l'enllaç de l'IMC , per si encara no heu vist la saluda que han preparat.
http://www.imcmeliana.com/assets/saludasorolla.pdf
"DESCOBRIM SOROLLA"
Allí vos espere a tots i totes!!!
Tornem a ser notícia als mitjans de comunicació
Hui Las provincias digital es fa resó del nostre projecte.
A més a més d'un artícle molt bonic, publiquen el vídeo del projecte.
Al diari Las provincias digital del dimarts 17 de juny podreu vore moltes fotos del dia 30 de maig, quan protagonitzarem i recrearem els quadres mariners de Sorolla.
FOTOGRAFIES RECONSTRUCCIÓ I HUMANITZACIÓ DE LES OBRES DE SOROLLA
Ja tenim a youtube el preciós video, que ens ha preparat Irene, la mare d'Amalia. No deixeu de visitar-lo, és espectacular!!!
Hui el que volem mostrar i compartir amb vosaltres és el resultat final del nostre projecte.
Esperem que vos agrade!!!!!!!!!
Activitat cloenda del projecte
INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA
INAUGURACIÓ EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA
Obra del fotògraf Juan Vicente Domínguez Rodríguez, on es mostren els resultats de la sessió fotogràfica, que tingué lloc el 30 de maig a la platja de Meliana, d'aquella humanització i reeconstrucció d'algun dels quadres mariners més famosos del pintor; junt al visionat del material audiovisual, preparat per Irene Iglesias Garcia , una mamà de l'aula, on es recopila tot el treball fruit de les activitats d'aula desenvolupades al llarg del curs.
A l'agencia EFE també som notícia ,publiquen la notícia al Diari La Vanguardia, ací vos deixe l'enllaç perquè pugau vore quines coses tan boniques diuen.
A TELEVISIÓ TV ens dediquen el reportatge del dia

Aquest cap de setmana hem segut protagonistes junt amb Sorolla als mitjans de comunicació.
El nostre regrés al passat i la nostra reproducció en viu dels quadres i l'època de Sorolla, a la platja de Meliana, ha cridat l'atenció dels mitjans de comunicació, que han arreplegat la noticia i l'han fet arribar a tota la Comunitat Valenciana.
Podeu connectar amb el Diari Levante digital i llegir la bella notícia que ens han dedicat.
Segur que vos agrada és molt emocionant!!!
Segur que vos agrada és molt emocionant!!!
El resultat
d'aquesta sessió fotogràfica el podrem contemplar a l'exposició
fotogràfica que inaugurarem a la biblioteca del centre, el proper
divendres 13 de juny, a les 18:00 horas.
Hui
dia 30 de maig ens hem desplaçat
a la platja de Meliana
per poder ser
els protagonistes dels quadres de Sorolla, que el artista pintà a la
vora de la Mar Mediterrànea.
Quadres
tots ells que al llarg del curs hem treballat a classe i on el pintor
plasmava amb pinzellades la llum, el color i la bellesa del nostre mar.
Ací tenim una fantàstica ona de balandritos!!!
Ara nosaltres utilitzant pintures a l'oli i fustes entelades anem a omplir de color el que serà l'ùltim quadre que treballarem al projecte
"Descobrim Sorolla"
Ací tenim els primers passos que estem realitzant per poder aconseguir el nostre objectiu
"EL BALANDRITO"
En aquesta ocasió hem
utilitzat unes tauletes entelades, pintures d'oli a l'aigua ,
diferents pinzells paper de calc i llapisseres.
En
primer lloc hem calcat individualment la plantilla del quadre “El
balandrito” sobre les taules de fusta entelada.
A
continuació a les nostres paletes i les pintures d'oli hem fet les
barreges necessàries per poder donar el color i les diferents
tonalitats a les nostres obres.
Han quedat espectaculars!!!!!
"PASEO A ORILLAS DEL MAR"
En
aquesta ocasió el mètode emprat ha sigut el
puntillisme.
Consisteix
en posar punts de color en comptes de pinzellades.La posició
d'aquests punts de colors, mirats a certa distància creen l'efecte
visual desitjat.
Hem
utilitzat bastonets de cotó i furgadents que mullats amb tèmperes
ens han permés omplir de color els nostres quadres.
Mitjançant
la multitut de xicotets punts han aconseguit acumular varietat de
colors i tons que corresponen als elements que formen els diferents
objectes i parts del dibuix.
Ací
estan el resultats
"NIÑOS EN LA PLAYA"
Hui
a classe hem treballat el volum
i les textures
sobre
superfície plana .
Tenint
com a base la plantilla del quadre de Sorolla "Niños en la
playa" hem utilitzat diferents materials com ceres toves
difuminades, plastilina, sorra... per modelar les formes i li donar
volum.
Això
ens ha permés aconseguir la il.lusió de volum, que voliem, sobre
la superficie plana del nostre bloc de dibuix. Hem obtés aquest resultat.
Esperem que vos agrade!!!
"EL PESCADOR"
Per
treballar aquest quadre hem emprat el
dibuix tacat, utilitzant pintures aquoses , paletes
per fer barreges de colors i pinzells.
Hem
intentat acostar-nos a la tècnica que Sorolla utilitzava a les seues
obres, l'impressionisme. I amb xicotetes pinzellades , combinat els
traços o les taques hem omplit de color al pescador . Amb aquesta
tècnica la sensació de volum i forma és atesa per mitjà de
taques de diverses configuracions i tons.
"SOROLLA I EL MAR"
La
tècnica que hem fet servir en aquesta ocasió ha segut el
collage.
Hem
tractar d'omplir una superficie plana amb la superposició d'imatges
i troços del quadres on el pintor plasmava el seu amor pel mar.
Tractant d'imitar la realitat, hem composat la nostra obra amb troços
de realitat.
Amb fotos que hem portat dels quadres de Sorolla amb la temàtica del mar , hem format un collage al quadern de dibuix.
Finalment li hem donat una passada de vernís per fixar bé les imatges i donar brillo al collage.
Hem fet una exposició amb tots els collages.
"AUTORRETRAT"
A
aquesta obra he volgut utilitzar la tècnica del copiat,
recreant cada pla ,
aspecte,objecte,
gest, expressió... del quadre Autorretat que el propi Sorolla
inmortalitzà.
Per
a fer-ho hem dibuixat, tenint front a nosaltres una rèplica del
quadre original, l'autorretat de Sorolla. Hem traçat amb llapissera
el dibuix i posteriorment amb ceres toves hem barrejat diferents
colors i tonalitats, que amb ajuda de cotò-en-pel hem anat
difuminant ,tractant de representar baix els ulls de cadascú l'obra
original.
Hem visitat virtualment la casa de Sorolla.
Si fas clic sobre el següent enllaç tu també podràs visitar-la.
Segur que t'agradarà

VISITA
LA CASA
DE SOROLLA
PINTOR DEL MAR I DE LA LUM
Als seus quadres plasma la llum de la costa Llevantina (València i Alacant) a escenes quotidianes de pescadors, xiquets banyant-se a la platja, pescadores i dones que passegen per les mateixes
Pinta el mar a gran part de la seua obra, estudia el seu color, la seua llum, la forma, el moviment i les emocions.
El mar fou un aspecte molt important a la seua vida i a la seua obra.
AUTORRETRAT DEL PINTOR
Sorolla s'autorretrata i mira a l'espectador amb un
gest inquisitiu i penetrant.
Naisqué el 27 de febrer de 1863
QUAN VA MORIR?
QUAN VA MORIR?
10 d' agost de 1923 a Cercedilla (Madrid)
ON VA NÀIXER?
Naisqué a València, molt prop de la Llotja
QUINA VA SER LA SEUA PROFESSIÓ?
Fou pintor
QUINS TEMES LI AGRADAVA PINTAR?
Li agradava pintar el mar.
La costa Llevantina (València i Alacant) en escenes quotidianes de pescadors, xiquets banyant-se a la platja, pescadores i dones que passegen per les mateixes.
La costa Llevantina (València i Alacant) en escenes quotidianes de pescadors, xiquets banyant-se a la platja, pescadores i dones que passegen per les mateixes.
QUINES FOREN LES SEUES OBRES?
VISITEM LA SALA SOROLLA AL MUSEO PIO V
El seu títol.
El pintor que l'ha creat.
I el seu argument.
HEM VISITAT L'EXPOSICIÓ D'ESCULTURA DE L'IMC DE MELIANA
I HEM CONFECCIONAT UN MOSAIC AMB PECES DE CERÀMICA
L'ACTIVITAT HA SIGUT MOLT ATRACTIVA ,
ENS HA AGRADAT MOLT .
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.